close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לבחירת זר כלה

מערכת שורשטו סיוון, תשפא26/05/2021

יום החתונה הוא היום שלך המרגש והמשמח ביותר בחייך. לכן תתכנני אותו היטב ותדאגי שכל האביזרים המשלימים יהיו תואמים לסגנון האישי שלך

תגיות:
צילום: freepik
יום החתונה הוא היום הגדול שלך, חשוב לך להיות במיטבך, עם השימלה המדוייקת עליה חלמת מאז שהיית ילדה. כאשר מתקרב היום הגדול ההתרגשות בשיאה הכל כבר מוכן נותר רק לדאוג לכמה סידורים אחרונים כדי להשלים את הערב. בין כל הסידורים אל תשכחי לדאוג בזמן לזר הכלה שלך. הזר צריך להיות מפרחים אמיתיים פורח בשיאו. שייתן מראה רענן וצבעוני אל מול שמלת הכלה החגיגית.

אז כמו כל דבר אחר גם את בחירת הזר יש לעשות בזמן. לא מוקדם מידי ולא מאוחר מידי. כדי שלא תגיעי לחופה עם זר שחלק מפרחיו כבר נבלו או לחילופין עם זר שהתפשרת עליו כיוון שלא נשארו פרחים.

איך
צילום: freepik
לבחור זר כלה מושלם?
1. צבע הזר צריך להתכתב עם הסגנון הכללי של העיצוב, אם בחרתם עיצוב אולם בגווני סגול לילך גם הזר ייבנה מפרחים בצבעי הלילך. כדי ליצור הרמוניה מושלמת.
מומלץ מאד להתאים את צבעי האיפור לזר, המראה שיתקבל יהיה משלים ויפה במיוחד.
2. צורת הזר , כאן כבר יש אפשרויות רבות והכל נתון לטעם האישי. יש זרים נשפכים או זרים עגולים זרים פרועים ועוד. כולד יפים כאשר הם מעוצבים ביד מיומנת.
3. בחירת סוג הפרח משמעותית ובעלת אמירה. לפרחים מסויימים יש קשר לאהבה כמו ורדים שושנים או סחלבים. בעוד פרחים אחרים יכולים להיקשר לאירועים פחות משמחים.
4. עוד בהקשר בחירת הפרחים. חשוב שסוג הפרח לא יהיה כזה שיכול ללכלך את השמלה. כמו פרח עם אבקנים שנושרים ויכולים ליצור כתם עז על השמלה הלבנה. דבר שיעיב על השמחה.
5. חשוב שהזר יהיה נח לאחיזה. שהרי הכלה מסתובבת עימו בחלק מהערב. ואם הוא לא יהיה שזור בצורה נוחה הוא יכול להתפרק ולאבד את קסמו.
6. יש לבדוק שחנות הפרחים מחזיקה שוזרים מקצועיים היודעים לשזור זר כלה. לא כל חנות מאפשרת זאת וכדי שהזר יהיה שזור במקצועיות הוא אמור להיעשות על ידי אנשים שמכירים את סגנון השזירה הזה.

יום החתונה הוא היום שלך המרגש והמשמח ביותר בחייך. לכן תתכנני אותו היטב ותדאגי שכל האביזרים המשלימים יהיו תואמים לסגנון האישי שלך. כן גם הזר כלה. כדי להתרשם מסגנונות שונים ולדייק את הבחירה תוכלי לסקור באתרי אינטרנט רלוונטיים ולהגיע מוכנה עם העיצוב שאת מעדיפה. מומלץ להגיע עם תמונה של הזר הרצוי כך שהשוזר יבין בדיוק למה את מעכוונת. וידע לתת לך מענה מדוייק.

לבחירת זר כלה המושלם המבוצע באמצעות שוזרים מקצועיים כנסי לאתר שלנו ותקבלי השראה לזרים יפהפיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה